Nadesłane przez mieszkańców…

Witam mieszkańców gminy Celestynów.

Nasz dom w Starej Wsi nawiedził niedawno pan Wójt Stefan Traczyk.
Żona nie chciała z nim rozmawiać i wyszła do drugiego pokoju. Ja musiałem wysłuchać wykładu dlaczego nie trzeba iść na referendum. Próbowałem wytłumaczyć co chwila, że mam inne zdanie ale słowotok wójta trwał. Po kilkuminutowym przekonywaniu mnie, że referendum jest bez sensu wreszcie doszedłem do głosu. Powiedziałem, że ja nie jestem zameldowany w tej gminie! Nastała cisza. Po czym wójt odparł: „A to bardzo dobrze. To przekażcie znajomym, żeby nie szli.”

I wiecie co ludzie? Idźcie na to referendum!
Nie wiedziałem, że wójt jest tak dziwnie nastawiony do tych, którzy mają inne zdanie niż on. Nie przypuszczałbym, że przyjdzie do mnie z taką misją zniechęcania. Nie znałem gościa
z tej strony. Do dziś jestem w szoku. Zamelduję się i pójdę na to referendum. Nikt mi nie będzie właził do mojego domu i mówił mi co mam robić, żeby postawić na swoim, ponieważ żadnych konkretów od wójta nie dowiedziałem się poza przykrym utyskiwaniem
na politykę. Szok.

Więcej nadesłanych tekstów od mieszkańców TUTAJ

Dodaj swój komentarz. Podanie swoich danych jest dobrowolne. Komentarz pojawi się po zatwierdzeniu przez moderatora.

