Nadesłane przez mieszkańców (kłamstwa w papierowej Celestynce)

Jestem mieszkańcem wsi Lasek […].
Zainspirowałem się […] wpisem w ostrzu po […] artykule /gruszki, wójtówki/.
Obecnie jestem na emeryturze, ale posiadam duże kwalifikacje zawodowe/inżynier
o specjalności organizacja i zarządzanie/ i praca działu Inwestycji.
Nie podoba mi się dobór ludzi do wykonania zadań chyba za „kobiałkę”.
Praca w dziale Inwestycji wygląda tak, iż jeden krok do przodu a potem kilka do tyłu.

Artykuł w Celestynce/papierowej/ o lampie to kłamstwa.
O oświetlenie ubiegam się od 2003r. Za każdym razem Gmina zbywała mnie np. oświadczając iż jest projekt, którego faktycznie nie ma. Ponieważ znam się z Panem Szydą zostałem zainspirowany do napisania w ostrzu co mnie boli.

Lampa o której mowa w artykule została zakupiona w 2010 r. i nie było ze strony Gminy żadnych szans by ją zamontować.Dopiero we wrześniu 2012 r. na zebraniu sołeckim wójt dowiedział się od mieszkańca wsi a jednocześnie pracownika PGE Otwock o możliwości podłączenia lampy ryczałtowej.

Dzięki staraniom Przewodniczącej Rady Sołeckiej decyzja o lampie ujrzała światło dzienne. W październiku wziąłem sprawę w swoje ręce i wszystkie formalności w PGE wyręczając Urząd załatwiłem sam a gotową umowę wręczyłem pani Bojanowskiej.

Zgoda na lampę jest tylko na dwa lata. Dlatego konieczne jest zlecenie projektu. Wniosek
do budżetu na 2013 r. skierowałem za pośrednictwem sołtysa wsi Lasek i prosiłbym
o realizację w tym roku /tylko nie w grudniu/.

Ponieważ zależy mi na dobru mieszkańców proponował bym zwołać ludzi dobrej woli by cały wysiłek związany z referendum nie poszedł na marne:

1. wydrukować ulotki /nagłówek czerwony/ w których wyliczone będą niekompetencja
i brak gospodarności Wójta.

2. rozdawać ulotki osobiście przed bazarem,przed kościołem, do skrzynek listowych.

[…] Ponieważ miałem możliwość kilkakrotnie spotkać się z wójtem w sprawie swojego światła to mogę stwierdzić , iż wójt posiada doktorat a nie potrafi napisać zwykłej notatki służbowej a o nadzorze nad personelem nie wspomnę.

Z poważaniem – dane dostępne administracji bloga

Dodaj swój komentarz. Podanie swoich danych jest dobrowolne. Komentarz pojawi się po zatwierdzeniu przez moderatora.

