Nieomylny ponownie wzywa… marzenia o władzy absolutnej?

Cóż na kolana cha…y! Czy dotyczy to również Wojewody i Regionalnej Izby Obrachunkowej? Ach ten nasz lokalny polityk… Demokratyczna krytyka (ocena) nie ima się go niczym ptasie guano spiżowych popiersi w czasach PRL  🙂

 

nieomylny bezkrytyczny wójt Traczyknieomylny bezkrytyczny wójt Traczyk (1) nieomylny bezkrytyczny wójt Traczyk (2)

Czy kierowanie przez wójta biegu wydarzeń na drogę sądową (kontrowersyjne wezwanie
do usunięcia naruszenia prawa) nie jest sprytnym pominięciem Wojewody i RIO?

W powyższym temacie. Wniosek Komisji Rewizyjnej w sprawie absolutorium dla p. Stefana Traczyka za 2012 rok Rady Gminy Celestynów:
Wójt Stefan Traczyk kolejny raz bez absolutorium? Czy poparcie Rady stopnieje
do zera?

O opinii RIO:

Echo ujadania czyli po bojkocie demokracji mamy propagowanie anarchii. CIS… kolejna odsłona prawdziwego oblicza?

3 myśli w temacie “Nieomylny ponownie wzywa… marzenia o władzy absolutnej?

  1. Zgroza pisze:

    Oto najnowszy wpis pana Stefana na Facebook. Straszne! :

    “”HE He!

    Trochę się uśmiechnąłem gdy przeczytałem informację na interii: „Bronisław Komorowski ocenia, że samorządy są coraz częściej polem partyjnych batalii toczonych m.in. za pomocą referendów ws. odwołania prezydentów miast. Komorowski zasugerował, że nie weźmie udziału w możliwym referendum ws. odwołania prezydent Warszawy Hanny Gronkiewicz-Waltz.”

    Najpierw Tusk, teraz Komorowski, kupują mój sposób na opozycję.
    Ale gdy w telewizji zobaczyłem, że Halicki kombinuje aby stwierdzić nieważność procedury zarządzenia referendum to mało nie spadłem z krzesła.
    Chyba panowie ze spadającego POparcia bezczelnie zrzynają moje POmysły na oPOzycję.

    Najpierw doprowadziłem do wygrania przeze mnie referendum wzywając moich zwolenników do nie pójścia do urn.
    Teraz wygrałem przed Sądem Administracyjnym sprawę o unieważnienie uchwały w sprawie referendum.

    Ale Tusk, Komorowski i Halicki nie przeskoczą chyba mnie bo ja szykuję pozew przeciwko tym kilku radnym o zwrot pieniędzy jakie budżet Gminy Celestynów poniósł w związku z referendum.
    Oj będzie się działo

    Oczywiście mam coś w zanadrzu: pozew przeciwko Wojewodzie Mazowieckiemu – przecież informowałem Go, że uchwała w sprawie referendum jest przyjęta z naruszeniem prawa – więc niech teraz oddaje pieniądze obywatelom Celestynowa.

    Pozdrawiam
    Stefan Traczyk
    Wójt Gminy Celestynów
    PS. A kwiaty dla oPOzycji”

    • Egon pisze:

      wczoraj w Kurierze Mazowieckim wyemitowano reportaż o Pułtusku i przygotowaniach do referendum lokalnego w sprawie odwołania burniastrza. Podziwiam i zazdroszczę im burmistrza, który z podniesionym czołem mówi że nie będzie nawoływał do bojkotu i podda sie woli mieszkańców. To jest samorządowiec z krwi i kości a nie to nasze….

    • Admin pisze:

      Gdyby wtedy Traczyk zachował się jak opisany przez Ciebie burmistrz i referendum skończyło się jak się zakończyło, to dziś miałby mój pełen szacunek, a tak pokazał najohydniejszą, swoją twarz chciwości władzy niczym obecni rządzący w Warszawie. Nie ważne czy z prawej czy z lewej strony, politycy są cyniczni. Takim daleko do samorządowców. Na szczęście w naszej Radzie kilku jeszcze mamy takich co im się chce, ale nasz tyran wójt zajedzie ich swoją głupotą.

Dodaj swój komentarz. Podanie swoich danych jest dobrowolne. Komentarz pojawi się po zatwierdzeniu przez moderatora.