Traczyk zapłaci za apel o bojkot referendum?

Ostatnie wydarzenia związane z referendum  w stolicy w sprawie odwołania ze stanowiska pani prezydent Hanny Gronkiewicz-Waltz, niczym gigantyczna soczewka skupiają wszystkie błędy wójta Stefana Traczyka, popełnione podczas kampanii referendalnej w sprawie odwołania go z obecnie piastowanego urzędu. Dziś orędownicy odwołania pani prezydent krytykują nawoływanie do „bojkotu” inicjatywy referendum w Warszawie ze strony np. niektórych działaczy PO. Mądre słowa o kryzysie demokracji płyną zarówno z ust polityków PiS jak i innych partii opozycyjnych wobec partii rządzącej. Analogię pozostawiamy Państwu. Pokusa retrospekcji z czasu referendum w naszej gminie skłania do refleksji
nad zachowaniem polityków! Pamiętacie Państwo kto w naszej gminie nawoływał do bojkotu referendum w swojej sprawie? Hm… a więc może wystarczy zamienić teraz słowo „Tusk”
na „Traczyk” i życzyć miłej lektury…
kliknij:
http://dorzeczy.pl/tusk-zaplaci-za-apel-o-bojkot-referendum/

Dla wytrwałych polecamy wspomnienia o „politycznej hucpie” z pytaniem, czy nasz pan wójt obecnie zgadza się z p. Bronisławem Komorowskim i tudzież z panem Premierem Tuskiem  (PO) w sprawie inicjatyw referendalnych w Polsce? kliknij:
http://politykier.pl/kat,1025795,title,Zenujace-zachowanie-Komorowskiego,wid,15878537,wiadomosc.html?

Na zakończenie „bojkot” referendum w wydaniu celestynowskim. Wspomnień czar…
Czy wójtowi Traczykowi, znawcy tematu wyborów na jesieni w 2014 roku, wróżą porażkę niczym PO po poczynaniach z referendum w Warszawie? Wyborcy zdecydują,
czy wstydzić się za pana Traczyka… naszego, lokalnego polityka?

Przypomnijmy:

list stefana traczyka referendum
” – Chciałbym bardzo powściągnąć pokusę przenoszenia wojny partyjnej na poziom samorządowy, realizowanej głównie poprzez referenda odwołujących prezydentów podczas ich kadencji” – Prezydent Polski Bronisław Komorowski.

Po której stronie w warszawskim referendum opowiada się teraz pan Stefan Traczyk z PiS?

Polecamy:
kliknij: DLACZEGO REFERENDUM ODBYŁO SIĘ W GMINIE CELESTYNÓW?

One thought on “Traczyk zapłaci za apel o bojkot referendum?

  1. Zgroza pisze:

    Po której stronie? Oto najnowszy wpis pana Stefana na Facebook. Straszne! :

    „”HE He!

    Trochę się uśmiechnąłem gdy przeczytałem informację na interii: „Bronisław Komorowski ocenia, że samorządy są coraz częściej polem partyjnych batalii toczonych m.in. za pomocą referendów ws. odwołania prezydentów miast. Komorowski zasugerował, że nie weźmie udziału w możliwym referendum ws. odwołania prezydent Warszawy Hanny Gronkiewicz-Waltz.”

    Najpierw Tusk, teraz Komorowski, kupują mój sposób na opozycję.
    Ale gdy w telewizji zobaczyłem, że Halicki kombinuje aby stwierdzić nieważność procedury zarządzenia referendum to mało nie spadłem z krzesła.
    Chyba panowie ze spadającego POparcia bezczelnie zrzynają moje POmysły na oPOzycję.

    Najpierw doprowadziłem do wygrania przeze mnie referendum wzywając moich zwolenników do nie pójścia do urn.
    Teraz wygrałem przed Sądem Administracyjnym sprawę o unieważnienie uchwały w sprawie referendum.

    Ale Tusk, Komorowski i Halicki nie przeskoczą chyba mnie bo ja szykuję pozew przeciwko tym kilku radnym o zwrot pieniędzy jakie budżet Gminy Celestynów poniósł w związku z referendum.
    Oj będzie się działo

    Oczywiście mam coś w zanadrzu: pozew przeciwko Wojewodzie Mazowieckiemu – przecież informowałem Go, że uchwała w sprawie referendum jest przyjęta z naruszeniem prawa – więc niech teraz oddaje pieniądze obywatelom Celestynowa.

    Pozdrawiam
    Stefan Traczyk
    Wójt Gminy Celestynów
    PS. A kwiaty dla oPOzycji”

Dodaj swój komentarz. Podanie swoich danych jest dobrowolne. Komentarz pojawi się po zatwierdzeniu przez moderatora.

