Arogancja władzy. Prezes PiS o akcji zniechęcania do referendum.

„To jest wyraz niebywałej arogancji z jednej strony, a z drugiej oczywista chęć zniechęcania do udziału w referendum – ocenił Kaczyński w piątkowej rozmowie z dziennikarzami w Sejmie.

To arogancja władzy i zamiar zniechęcenia do udziału w referendum – tak prezes PiS Jarosław Kaczyński ocenił doniesienia, że jeśli prezydent Warszawy Hanna Gronkiewicz-Waltz zostanie odwołana w referendum, to może zostać powołana
na komisarza stolicy.

Jak stwierdził, „akcja zniechęcania, w wykonaniu premiera i prezydenta
jest antykonstytucyjna i powinna mieć kiedyś, kiedy będą ku temu możliwości polityczne, skutki o charakterze prawnym”. – To może robić pani Gronkiewicz-Waltz, bo o nią chodzi, to mogą robić politycy PO, to wolno, ale jeśli to robi premier i prezydent, to już jest zupełnie inna kwestia – ocenił prezes PiS.

Według informacji PAP ze źródeł we władzach Platformy, szef PO Donald Tusk powiedział na środowym posiedzeniu zarządu swojej partii, że jeśli Gronkiewicz-Waltz zostanie odwołana w referendum, to zamierza właśnie ją powołać na komisarza stolicy.”

źródło: http://wiadomosci.onet.pl/kraj/jaroslaw-kaczynski-o-powolaniu-gronkiewicz-waltz-na-komisarza-arogancja/8d67z
 
 
Dlaczego o tym piszemy? Cytat z publikacji Celestynowskiej Inicjatywy Samorządowej:
 

„Trochę się uśmiałem gdy przeczytałem na interii: „Bronisław Komorowski ocenia,
że samorządy
są coraz częściej polem partyjnych batalii toczonych m.in. za pomocą referendów ws. odwołania prezydentów miast. Komorowski zasugerował, że nie weźmie udziału w możliwym referendum w sprawie odwołania prezydent Warszawy Hanny Gronkiewicz – Waltz.”  Najpierw Tusk, teraz Komorowski, kupują mój sposób
na opozycję.
Ale gdy w telewizji zobaczyłem, że Halicki kombinuje aby stwierdzić nieważność procedury zarządzenia referendum to mało nie spadłem z krzesła. Zdaje się,
że spadający z platformy panowie bezczelnie zrzynają moje POmysły
na oPOzycję. A to przecież ja najpierw doprowadziłem do wygrania kampanii referendalnej wzywając moich zwolenników do niepójścia do urn. A teraz wygrałem przed Sądem Administracyjnym sprawę o unieważnienie uchwały
w sprawie referendum. Ale Tusk, Komorowski i Halicki nie przeskoczą mnie nie chyba, bo teraz szykuję pozew przeciwko tym kilku radnym o zwrot pieniędzy jakie budżet Gminy Celestynów poniósł w związku z referendum. Oj będzie się działo …

Zresztą na tym nie koniec. Mam coś jeszcze na deser: pozew przeciwko Wojewodzie Mazowieckiemu – przecież informowałem go, że uchwała w sprawie referendum jest przyjęta z naruszeniem prawa – teraz więc niech oddaje pieniądze obywatelom

Celestynowa.
Pozdrawiam
Stefan Traczyk
Wójt Gminy Celestynów”

…dodajmy Stefan Traczyk – członek PiS. Dodajmy też: PiS – partii zyskującej
w sondażach i partii bliskiej ideologii naszej misji. Choć Pan Stefan chętnie przyszywa nam łatę oPOzycji to sam dobrze wie (ale jak zwykle nie powie), że opozycja nie zawsze musi wywodzić się z „wrogiego” mu ugrupowania. Czasami i najczęściej są to zwykli, bezpartyjni ludzie, którzy myślą inaczej niż on🙂
Moralności Pani Dulskiej od dawna mówimy stanowcze: NIE!
Jakoś podczas kampanii referendalnej zdało się słyszeć o ewentualnym komisarzu z PO?

Inne artykuły na ten temat:

Traczyk zapłaci za apel o bojkot referendum?

O wyroku Sądu Administracyjnego w sprawie Uchwały Referendalnej. Kawa na ławę. 

Dodaj swój komentarz. Podanie swoich danych jest dobrowolne. Komentarz pojawi się po zatwierdzeniu przez moderatora.

